maandag 12 december 2011

Even voorstellen

Mijn eerste blog is vooral om mij aan jullie voor te stellen. Sinds eind 2005 woon ik in het midden van Le Marche Italie. Samen met mijn man Evert en onze 2 meiden hebben we een minicamping en verhuren we 2 ruime appartementen.

Al vanaf het begin schrijf ik elke maand een nieuwsbrief en ook heb ik al eerder een blog gehad waar ik vele artikelen geschreven heb, maar helaas werkt dit blog niet meer waardoor ik vanaf nu op dit nieuwe blog ga bloggen.

Er is zoveel over ons bijzondere leven hier in Italie Le Marche te schrijven. Ook al is het voor ons na 6 jaar steeds normaler dat wij hier in Italie Le Marche wonen.

De meiden (13 en 10 jaar) zitten op de plaatselijke lagere en middelbare scholen en spreken zowel de Italiaanse als de Nederlandse taal vloeiend en ook nog eens in dialect. Ze hebben vrienden/vriendinnen en zitten op sport en muziek.

Graag tot het volgende blog!
http://www.huisopdeheuvel.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten